GSM Vonal Vélemény

GSM Vonal Vélemény

GSM Vonal üzlet, webáruház értékelése

 

Az utóbbi sikertelen vásárlásunkat követően felbuzdultunk, hogy próbára tegyünk egy újabb, pompás árakat kínáló mobiltelefon forgalmazással foglalkozó céget és webáruházat. A választásunk ezúttal a GSM Vonal webáruházára esett.

A GSM vonal egy webáruházzal és üzlettel is rendelkező, telefonokkal foglalkozó Magyarországon bejegyzett vállalkozás. Kipróbáltuk őket, mennyire megbízható, mennyire ügyfélbarát. Az alábbiakban olvashatod a tapasztalatokat.

Webáruház

Kinézete elég gyér, valahol a Commodore -ok korában ragadt le. Számomra semmiképpen sem a megbízhatóságot sugározza. Néhol a megrendelés is nehézkes, bonyolult, nem egyértelmű, hogy melyik színből van, melyikből nincs, variálnak a magyar nyelvű és külföldi telefonokkal is. Létezik olyan opció, hogy tartozékok nélküli angol nyelvű készülék stb. elég zavaros, tény és való.

Üzlet

Az üzlet kommunikációja és kiszolgálása meglepően pozítív nyomot hagyott bennem. Annyira azért nem tiszta, és kicsit emlékeztet a webáruház stílusára. Van 3 szék, egy pult, pár koszos polc és kezét csókolom.

A vásárlás

Az általuk nyújtott szolgáltatást szintén egy Apple Iphone 6s készülék megrendelésével teszteltük. Az internetes megrendelést követően kb 2 óra múlva hívtak, és másnapra ígérték is a készüléket. Az eladó korrekt volt, az átvétel sikeresen megtörtént.

Kiszállítás

A kiszállítás nem ingyenes, azonban az üzletben személyesen átvehetjük az általunk kiszemelt készüléket. Természtesen van lehetőségünk még a boltban elállni a vásárlástól, miután a megtekintés után úgy döntünk, hogy nem a rendelt készüléket akarjuk. Viszont személyes vásárlást követően már nem tehetjük meg, hogy visszavisszük a készüléket, ezért, megéri az a Budapesten belül 1500 Ft, vidékre 2500 Ft -os kiszállítás, mert ugyebár így hivatalosan 14 napunk van eldönteni, hogy megfelel e az általunk választot készülék. (Személyes véleményem, hogy ezek a kiemelten magas szállítási díjak az elrettentés végett vannak. -de tegyük fel, hogy tévedek.)

A számla, bármilyen formációt választunk, ÁFÁT NEM TARTALMAZ!  

Erről a jelenségről itt olvashatunk részletesen.

Az üzlet Facebook oldalán is számos finom kommenttel találkozhatunk:

Egyébként, ez szokásuk… Negatív véleményt sajnos nem fogunk olvasni a facebook oldalukon, mert gondoskodnak róla.

Pozitív élmények:

Gyors reakció, rugalmas és ügyfélbarát ügyfélszolgálat.

Negatív élmények:

ÁFA nincs, cégnév nincs feltüntetve (Ami miatt egyébként bütethetőek, jajj remélem nem olvassa ezt egy NAV munkatárs. 🙂 ), webáruház elavult, szerviz pont hitelessége kérdéses. Drága és lassú a kiszállítás. Több helyesírási hiba az ÁSZF -ben.

A Mi értékelésünk:

Ügyfélszolgálat: 10/9
Kiszállítás: 10/6
Kínálat: 10/8
Design: 10/4

Összesen: 10/6

Ajánlanánk?

Nem

Segíts barátaidnak is meghozni a legjobb döntést! Oszd meg ezt a cikket!

Fontos felhívnunk a figyelmed, hogy az általunk végzett értékelések, kizárólag a Mi személyes tapasztalatainkat tartalmazzák. Kérjük, amennyiben egyéb pozitív, vagy negatív élményben részesülsz az értékelt témában, oszd meg velünk hozzászólás formájában!

Tetszett a cikk? Oszd meg barátaiddal! (Ha vannak)

Vélemény, hozzászólás?